miércoles, 17 de octubre de 2012

Cuello Alto/Turtleneck






I don't know about you guys but when i was little i used to HATE turtlenecks. My mom would always chase me around the house trying to make me wear them... but stubborn little me would never have it. Yet somehow,10 years later, I find myself actually LOOKING for thick and cozy turtlenecks to keep me warm during these upcoming winter months. What's up with that?


(Coat: Les petites old, Shorts: Zara old, Turtleneck: Zara old, necklace: Zara, tights: Calzedonia, shoes: Massimo Dutti)


Me acuerdo que cuando era pequeña ODIABA los jerseys de cuello alto. Mi madre solía perseguirme por la casa intentando convencerme de que me los pusiera... pero yo nunca le hacia caso. Sin embargo ahora, 10 años mas tarde, no hago mas que BUSCAR jerseys de cuello alto en todas las tiendas para mantenerme calentita durante estos meses de invierno. Alguien me explica que paso?


(Abrigo: Les petites viejo, shorts: Zara viejo, jersey: Zara viejo, collar: Zara, medias, Calzedonia, Zapatos: Massimo Dutti)



No hay comentarios:

Publicar un comentario